-
1. Zahájení, schválení programu jednání, určení ověřovatele, člena návrhové komise a zapisovatele
-
2. Kontrola plnění usnesení
-
3. Rozpočtové opatření č. 3
-
4. Obnova veřejného osvětlení
-
5. Schválení zadávací dokumentace a vyhlášení výběrového řízení na dodavatele stavebních prací - rekonstrukce podkroví ZŠ Rádlo
-
6. Výběr a schválení dodavatele na opravy místní komunikace za obecním úřadem a plochy před hasičárnou Rádlo
-
7. Příprava projektové žádosti k hasičárně - schválení podání projektové žádosti o dotaci na stavbu nové hasičárny včetně vyčlenění prostředků z rozpočtu obce
-
8. Schválení nájemní smlouvy se Severočeskou vodárenskou společností a.s - vodovod v p.p.č.966/11, k.ú. Rádlo pro 3 RD
-
9. Jmenování členů školské rady
-
10. Prodej části pozemku p. č. 877/1 v KÚ Rádlo
-
11. Prodej pozemku p. č. 2156 v KÚ Rádlo
-
12. Schválení Zprávy o uplatňování Územního plánu Rádlo
-
13. Revize příspěvku na dopravní obslužnost
-
14. Návrh na pořízení změny Územního plánu Rádlo
-
15. Informace o přípravě projektu na revitalizaci koupaliště
-
16. Nabídka projektu hrobka na hřbitově
-
17. Různé
-
18. Usnesení a závěr